23-24.nap

 2011.02.25. 00:21

Őrület, hogy mennek a napok. Ma egy olyan klasszik pizsamás-lazulós napom volt, bár kicsit dolgoztam, gyakorlatilag este fél 9-kor öltöztem át pizsamából farmerbe, de csak azért, mert átszaladtam a szomszéd spárba. Moziba is indultam, mert csomó filmet meg akarok nézni, de BB-nek volt igaza, aki fogadni akart velem, hogy mire visszaér, tuti, hogy ugyanitt talál, pizsamában. Hát, nem azért, hogy neki legyen igaza..., de rájöttem, hogy ez a nap pont így jó, ahogy van. Az elmúlt napokban úgyis el voltam foglalva, olvastam sokat (hivatalból, de tök érdekes könyveket), igazából tanulós szakaszban vagyok, és ezt élvezem nagyon.

Tanulságos számomra az is, hogy képes az ember a kíváncsisága és az új iránti vágya ellenére kicsit berezelni dolgoktól, de mikor átgondolja, átnézi pontosan, mi is a feladat, akkor ráébred: jah, hát ez nem is annyira nehéz, tulajdonképpen nagyon is hasonlót csináltam eddig is, csak egy kicsit a másik oldalról nézve. Érdekes, hogy ha az ember kívül kerül a kis dobozkáján, amibe hosszú ideig csücsült, rájön, hogy tulajdonképpen nagyon is sokat tud, s az a tudás az bőven felhasználható többféleképpen is. Szóval, errefelé tanul(ságos) idők járnak...

És ez jó :-))

Címkék: tanulságos

A bejegyzés trackback címe:

https://c-terv.blog.hu/api/trackback/id/tr792688890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemhiszem 2011.02.27. 13:52:20

az errefelé természetesen egybe írva

lilahaj 2011.02.28. 01:11:34

"errefelé is tanulságos idők járnak...és ez rossz" - volt az eredeti komment, ami fogalmam sincs, miért nem jelent meg a blogon. nah, de mindegy, most már idetettem :-)

A többit meg majd szóban elmondod :-)
süti beállítások módosítása